buket1302 ben de anlatmak istiyorum.
İlk bir yıl mayaladigim bütün yoğurtlar telef olmuştu. Şimdi bayagidir iyi yapıyorum anlatayım
Dedikleri gibi parmağını sokunca 7 sn filan dayanman lazım sıcaklığa orası çok önemli. Ben kaseye yoğurt koyuyorum üzerine süt değil soğuk su ekleyip karıştıyorum öyle lezzetli yapiyoki tavsiye ederim.
Kavanozlara ben birer kaşık koyuyorum daha da az çok maya koyunca bence güzel olmuyor. Bı tahta kasigim vardır onu sadece yoğurt mayalamada kullaniyorum tavsiye de ediyorum. Kavanozları ağzına peçete kesip koyuyorum kapaklarını sıkmadan üzerine takıyorum sadece bu sulu olmamasını sağlıyor. Kapakları koyduktan sonra bir tepsi koyuyorum ağızlarını örtü tam kapatmasin diye sonra sariyorum. Valla şeytan kulağına kurşun mis gibi oluyor. Ama ben bu yöntemlerle tutturdum yani