Arkadaşlar düzenimiz tamamen bozulmuştu 4. Ayla birlikte
Uykuya çok feci direniyordu ve her seferinde ağlayarak mecbur memede uyuyakalıyordu
YouTube filan baktım çaresizce nasıl uyur diye
Nebe suresi var 1 saat tekrarlı
Onu açtım ve bir mucize
Hiç uyumadığı şekilde uyudu kaldı
Ve ağlamadı
İlk defa denedim
Siz de deneyin bakalım nasıl olacak sizin bebeklerde buraya yazarsanız herkes okumuş olur 🥹❤️🤲