Kızlar 13 aylık bi kızım var emziriyorum. Bir haftadan beri özellikle sağ göğsümde bi sertlik var ve göğüs uçlarım sanki yara olmuş gibi acıyor. Lohusayken bu kadar göğüs ağrısı yaşamadım yani anlamıyorum. Göğüslerim çok şiş ve sağ göğsüm çok sert çok canımı acıtıyor. Özellikle emzirirken canım çok yanıyor ve kızım memeye çok düşkün. Şunu farkettim iki gündür geçiyor gibiydi ama dün gece kızım pek uyumadı sürekli memede durmak istedi bugün yine göğsüm çok sertleşti. Benzer bir durum yaşayan varsa yardımcı olun lütfen endişelenmeye başladım biraz. Bunun için hangi doktora gitmem gerekir veya doktorluk bir şey var mıdır ?