benim gibi olanlara yol göstersin diye yazıyorum. Bebeğim şuan 35 günlük birinci haftasında kilo kaybı olmamıştı aynı kiloda kalmıştı doktor bu iyi birşey demişti ama sarılık çıktı 4 gün sonra tekrar getirin dedi götürdük kilo alımı hiç olmamış mamaya başlayım dedi şimdiki aklım olsa hemen mamaya başlamak yerine sürekli emzirir hergün sağlık ocağında tarttırır ona göre hareket ederdim. Süt kaşığı yada şırıngayla besleyin dedi doktorumuz ama o kadar zor ki ikiside bebek emmek istediği için ikiside hiç verimli olmadı ve sarılıktan korktuğumuz için ben hiç istemesemde annemler Biberon verdiler günde bikaç kez. Sonra sütüm yeterli düzeye geldi ama bebek biberona alıştığı için ön akışkan sütü emiyor son sütte memede akış yavaşladığı için istemiyordu. Instagram boll bolll reklamı olduğu için dedim bi emzirme danışmanı deneyeyim ama bu sırada ben gerçekten çok fazla araştırma yapmıştım aslında ne yapılması gerektiğini biliyordum ama bi ümit insan çare arıyor. Neyse 1700 TL’ye emzirme danışmanlığı aldım takipçisi bol bi danışmandan. Bilmediğim tek kelime söylemedi biberonu bırak süt kaşığı yada eds dene çişli bez sayısını ve mama miktarını not al sıcak su tut mememe düzenli günde 10 sağım yap (bebekle bu sayı imkansız) beslenmene dikkat et su iç dedi bu kadar. Zaten hepsini yapan benim için farklı hiçbişe denilmedi. Öyle bi reklam yapılıyor ki insan bi çare sarılıyor böyle şeylere. Yani ben hiç verim alamadım arkadaşlar boşa para Ödemiş oldum aynı şeyleri yaşıyorsanız emzirme danışmanlığı alacaksanız birdaha düşünün. Ya benim seçtiğim emzirme danışmanı yanlıştı yada ben Herşeyi zaten çok araştırdığım için bana verimli gelmedi. İnşallah hepimizin bollll sütü olur ❤️