Kızlar bebeğim 4 bucuk aylık 20 gün sonra falan İzmir Bayraklı’dan Karşıyaka’ya taşınacağız nasipse ev alıp satma dönemindeyiz. Yavaş yavaş mutfak eşyalarını paketledik eşimle ufak tefek şeyler kaldı bebekten fırsat buldukça tamamlamaya çalışıyoruz. Sizin tecrübeleriniz var mıdır konuyla alakalı? Taşınma tüyolarınız neler?