yagmurhiracan Benim de 10 yaşında kızıma dediler. İnfluenza ilacını verdiler. Şurubu oluyor. Malesef biz de herkese geçti. Eşimde , küçük kızım da hasta. Büyük kızım toparladı sayılır da küçük biraz daha ağır geçiriyor 3.5 yaşında ona antibiyotik de başladık ona. Eşim öyle o da hem antibiyotik hem enfluvir ilacı kullanıyor. Bi ben kaldımdı ben de hastayım bugün ya da yarın doktora gideceğim. Dikkat ederseniz birebirlerine geçmez inşallah.