1 yaşındayız ancak yediğimiz şeyler hep klasik degisik tatlari istemiyor bende çeşitlendirmek istiyorum ama yok yani anam babam usulü gidiyoruz hep 😃
Kahvaltı hep aynı zeytinyagında lorlu yumurta , zeytin , peynir,hurma özü. Öglen corba içer. Aksamda sebze yemekleri. Ancak ben menuyu cesitlendirip farkli seyler yapiyorum sevmiyor iştahla yemiyor. Mesela dun oglene patates koftesi yaptim icersine kaşar koydum ama cok yemedi istemedi. Kahvaltiya pankek yapiyorum sevmiyor krep yapiyorum sevmiyor. Farklı tatlar yesin diyorum ama olmuyor. Hadi yine oglen aksam farkliliklar var ama sabahlari hep ayni gidiyoruz ya.