ilknur586 Kızlar dişimi çektiler az önce . 2-3 saat sonra emzirebilirsin dedi . Birde sanki şey dedi ya upuşujluk girmemişse ağzında emzirme . Siz diş çektirdikten ne kadar sonra emzirdiniz
ysmnbdj ilknur586 bende 20lik cektircektim şimdi beklemedeyim doktor çekilirse en az 3 4 saat emzirmemen gerekiyor demişti
ilknur586 Aynen banada 2-3 saat dendi ama , bazı yorumlar okudum internette sütünü sağmışlar atmışlar falan . Zaten sütüm az atmaya kıyamam ki . Doktorda demedi sağıp at falan diye . Size dendi mi öyle bişey
alynozds Bana normal doğum doktorum at sağıp dedi dişçi de sağmana gerek yok vücut kendisi ayıklıyor zaten ama 2-3 saat emzirme demişti
alynozds ilknur586 Sağıp attım ama biz en fazla bir saat dayanabildik benim bebeğim mamadan nefret ediyor devam sütlerinden falan da o yüzden o kadar yırttı ki kendisini bir saat sonra emzirdim onun öncesi bir posta sağıp attım