BenDiyeBiri_ traum86 valla canım ne desem hiç bilmiyorum biraz diyosun çok şükür tamam ama hastalanmalardan dolayı tekrar başa sariyoruz uykuya direnmede azalma yaşadık ayağımda sallayarak uyutuyorum
eminemaalin efetos Allah sabır versin hepimize daha biz 4 e girsek bu çılgın beni daha çok delirtecek. İnş. Akıl sağlığım bozulmaz 😅
kendihalindeanne BenDiyeBiri_ bizim de o huzursuzluk da var sanırım dün biraz karanfilli zeytinyağı ile masaj yapınca rahatlar gibi oldu eller de sürekli ağzında salyası da arttı birkaç gündür
BenDiyeBiri_ kendihalindeanne bizde zeytinyağı karanfil pek etki etmedi gibi dış jeli ve kaşıyıcı kullanıyoruz emziği biraz buzluğa atıp veriyorum çok az biraz etki ama 9 aylık olucaz neredeyse dış yok ağrı cokk Rabbim yardımcımız olsun
kendihalindeanne BenDiyeBiri_ amin inşallah. Ben de diş jeli tetagil almak istedim ama alerjisi olduğu için doktora sormadan hiçbir şey kullanmak istemedim yarın soracağım
BenDiyeBiri_ kendihalindeanne ya benim ilk çocuğum oyleydi hala öyle tabii ilaç falan hiç bişey kullanamıyoruz doğru düzgün kızımda şükür öyle olmadı ama yine çok zorlaniyorum
elaalp2 belgnn bizimde aynı 4 ay 12 günlük gündüz hiç uyumuyor artık çok zor dalabiliyor çığlık atarak ağlıyor 2. Çocuğum bu kızımda hiç böyle şeyler yaşamadım çok zor geliyor 😐
elaalp2 aden_26 4 ay 12 günlüğüz gündüz uykularını bıraktı resmen yemeğimi akşamları yapıyorum artık 😐