Ben de live götürüyorum doğumumdan beri. Cocuk doktorları pek iyi değil ama en son gittiğim doktorumuzdan memnun kaldım ismi ali alkan. Çok ilgili yarım saatten fazla muayenemiz sürüyo epey inceliyo anlatıyor biraz gülmüyo sadece :) ama dert değil benim için. Önemli olan bebeğimle ilgilenmesi. Ayrıca telefon numarasını da verdi