minikoalaannesi Uykuya gecerken aglama mi dersiniz her gun 9 saat uyuyan cocuk her dk kalkmalar mi dersiniz habire acmis gibi davranmalar mi dersiniz allahim noluyo bu cocuga gercekten sadece kucakta duruyo anlamadim atak boyle bi sey mii
aven minikoalaannesi 4.ay atağı çok tehlikeli 🙂endişelenme kuşum biraz yoğun yaşıyorlar gelişimlerini geçecek sabır
traum86 Arkadaşlar aynı durumdayım Uyutamıyordum az önce yazdım hatta buraya Sonra YouTube baktım Nebe suresi var 1 saat tekrarlı Ben şok Açar açmaz ağlamayı kesti ve hiç uyumadığı bir yerde uyuyakaldı Çok şükür Allah’ıma Deneyin isterseniz🥹❤️🤲