Anneler merhaba artık gerçekten çok zorlandığım bı süreç bebeğim 9 buçuk aylık oldu hiç bı şekilde emmek istemiyo beni sürekli itiyor ağlıyor bazen sadece tek göğsümu emer o da nadir çorbalar ek gıda şeyleri veriyorum onuda yemiyor ağzından çıkarıyor yada ağzını kitliyor zorla verdim olmsdi zorlamadim biraz ara verdim yjne olmadi mama verdim onu da almadı bundan ,2 ay öncesine kadar da çok güzel emer ve çorbaları yerdi ama şu ozellikle son 1 ayda emme yeme bitti nolur aynı durumu yaşayan varsa bilgi verir mi aç kalıyor çünkü karnı doyan bı cocuk günde 3 4 kez cisli bezi olur bizim 2 yi geçmez hiç napmam lszkm lütfen yardımcı olur musunuz ekran karşısında denedim yok kalabalikra tek her şekilde denedim yok reddediyor karnı doymadıgı için düzgün uzun bı uykusuds yok