Zlhtly46 Arkadaşlar süpürge alacağım hangi marka önersiniz Philips , Arçelik , Beko, Dyson ????? Kullananlar
Busraaslan Zlhtly46 eğer beklentiniz sadece süpürgeyse ( diğer markaların silme özelliği olduğu için böyle söylüyorum) bence dyson bu işin en iyisidir bütçenize en uygun olanını bile alsanız (ama başlıklarına dikkat edin bazılarında fiyat düşük ama başlık sayısı az) çok memnun kalırsınız
acimavi Zlhtly46 philips speedpro tavsiye ederim o zaman. Farklı modelleri var, genelde fiyatı düşük olan modellerde süpürge başlığı az oluyor. 7 aydır kullanıyorum genel temizliğimi de onunla yapıyorum çekiş gücü gayet iyi ve aşırı pratik, çok çok memnunum
bbosphorussss SAMSUNG Herseyim samsung ve cok mutluyum . Diger markalardan da elektronik aletlerim var ama samsungu tek gecerim Zlhtly46