Merhaba bebeğim 45 günlük iki üç gündür kabız kakasını zor yapiyor devamlı ikiniyor, doğduğundan beri en uzun uykusu yarım saat çok uzun uyanık kalıyor,bir ay erken doğdu ona bağlıyorum , bağırsakları tam oluşmadi sanırım,Sab simplex damla kullanıyorum, gündüzleri anne sütüyle besliyorum ama akşama doğru sütum çok azalıyor ağlıyor mama veriyorum Bebelac kullanıyoruz, manasına zeytin yağı koyuyorum bir kaç damla ,devid 3 kullanıyoruz o mu kabız yapıyor acaba ,çok kıvranıyor çocuğum üzülüyorum