26merve26
Ben kesinlikle öyle yapıyorum , öğretmen arkadaşımın kızı rahatsızdi doktora gitti ben de kimya öğretmeniyim böyle kimyasal şeyler söz konusu olunca dikkat ederim ben de hem sorayım hem de ilaçları için neler vermiş bakayım dedim o zaman bebeklerimiz çok küçük benimki 7 aylık onunki 10 aya yakın bir ilaç vermiş içeriğine baktım aşırı tehlikeli bilinç kaybı bisiler yazıyor dedim bu ilacı sakin kullanmayın gece yarısı almış ilaçları neyse tekrar doktora sorayım madem dedi bir baktik ki doktorun yazdığı ilaç değil doktor alerji damlası zaditen yazmış eczacı başka şey vermiş gece uyku sersemi farketmemis çocuğu ateşli olduğu için uyumamış çok şükür ki kullanmadı çocuk o günden sonra daha bir pimpirik oldum 🥺