Kızlar slm oğlum 2 ay sonra tam 3,5 yaş olacak.Gündüz uykularında hiç sorun yaşamadım şimdiye kadar gayet güzel uyudu ama yaklaşık 2 haftadır asla uyumak istemiyor.Uykusuda geliyor anlıyorum çünkü 5’ten sonra aşırı huysuzlaışıyor her akşamımız bi kavga bağırış çağırış kan ter gözyaşı artık.8 olunca yatırıyorum hemen uyuyor.sabah 8’e kadar uyuyor tamam ama öğlen uykusunu bırakmasındaki etken benimle yatmaya başlaması olabilirmi?1,5 yaşından beri odasında uyuyan çocuğa bi haller oldu kreşe başlayınca bizim yatağa geldi babasını dışarı attı ve benimle yatıyor bizde zorlamak istemedik kreşe çabuk alışsın diye bikaç gün yatmasına izin verdik 2 hafta oldu hala yatağına gitmiyor ağlıyor biz götürürsekte.Yani sorum öğlen uykusuna geri dönermi?Yatağına odasına geri nasıl alıştırabilirim en az ağlatacak şekilde?