Biraz bebişimin dedikodusunu yapayım size. 😄
Valla burama 🙅♀️ kadar doldu.
Yanlız bırakmaya gelmiyor. Ne bulsa pat ağızına atıyor yapma etme yavrum diyorum elini ayağını öpüyorum yeri geliyor popusunu bile ısırıyorum. Konuşuyorum boşuna konuşuyorum yüzüme gülüyor. Dönüyor arabasıyla koşa koşa ilk gördüğü birşeye saldırıp ağzına atmaya çalışıyor yine . Eee bu daha bebiş anlar mı bendeki de şey yani. Kafalar bimilyon 🤯
Sorum
- Oral dönemi ne zaman bitecek.
OYYY sürekli sürekli EMİYORRR.
Ek gıda düzgün yemez. Hadi yediyorum öyle böyle bu sefer meme emmez. Göğüsler taş olur resmen. Yavrum birtanem emsene bak taş oldu göğüsler. Ağrıyor diyorum. Yooook anam emmiyor.
Şimdi şunu düşünüyordur . Eee ek gıdayı boşuna mı verdin. Doyurdun işte böyle memişler taş olur anne. 😒
Yav arkadaş ek gıda versem. Memiş taş oluyor. Vermesem memeye aşkla bağlanıyor.
Helee o akşamlar. Memeyi bir tutar emzik gibi emmer de emmer. Ben bitik ben gitmiş ben bitmiş oluyorum.
Sorum
- Ben ek gıdayı napayım. Zorla yediriyorum. Bu sefer zorla versem. Memiş emmiyor. Göğsüm süt topluyor.
Ne zaman tembel olacak bu memişler. 🙈
Hele kucak aşkı bu nedir bee. Fıtık oldum arkadaş fıtık. Sürekli kucağa gelmek ister. Eli koluda durmaz da. Nezaman yürüyecek ne zaman.
Sorum
- Şubatta tam 9 aylık olucak 10 ayından gün alacak. Ama yürümeye niyeti yok. Acaba yürüteç ona kolay mı geliyor da yürümüyor. Artık yürütece bindirmesem mi.? Yanlış mı yapıyorum.
5 parmağınız nasıl aynı değilse. Gerçek den çocuklarımız da öyle. Tecrübesizliğin dibini yaşar gibiyim. Sanki bunları hiç yaşamamış gibi.