Merhaba kızlar. Bugün 4. Ay aşımız vardı sağlık ocağına gittik. Hemşiremiz Bıngıldağının yani kafasındaki boşluğun biraz erken küçüldüğünü söyledi. Hatta d vitaminine ara verebiliriz dedi. Böyle bi durumla karşılaşan var mı? Biraz araştırdım gelişimi iyiyse normal bi durum olabilirmiş. Kilo ve boy güzel artmış fakat kafa çevresi 1 cm büyümüş oğlumun? Benzer durumla karşılaşan var mı?