Kızlar geçen günde burda bir post açmıştım bebeğim kedimi sıkıştırıyor kedimde bebeğime onu sıkıştırdığı için vurdu yüzü çizildi diye
Neyse bugün yine aynısı oldu beneğim kedimizi aşırı sıkıştırıyor yani vuruyor,kuyruğunu çekiyor vs aslında çok seviyor ama bu şekilde kedimiz tıslayınca bebeğimin hoşuna gidiyor ben asla izin vermiyorum gördüğüm an bebeğime kızıyorum hayır vurmaman gerek canını acıtıyorsun o cici bak bu şekilde sevebilirsin diye sürekli yani günde elli kere gösterip söylüyorum ama bebeğim 1 seviyorsa 5 vuruyor hayvanın canını acıtıyor. Az önce ben temizlik yapıyordum bebeğim oturma odasındaydı kesimizin kendi odasına gittiğini görünce ardından kendide gitmiş hayvanı sıkıştırmış hayvanda doğal olarak kendi korumak için bebeğime pati atmış ve gözünün altını çizmiş ben bebeğimin ağlama sesine gittim odaya. Çok üzüldüm gerçekten hem bebeğimin canının acımasına hemde evcil dostumuzun rahatsız olmasına. Kedimiz 3 senedir bizimle onu çok seviyorum yani başkasına vermek,dışarı atmak gibi asla bir düşüncem yok olamaz da ama nasıl bir yol izlemem lazım bilmiyorum biraz uzak tutuyorum bir birlerinden ama yine bir araya gelince bebeğim hayvanı sıkıştırıyor bu arada kedimiz bu zamana kadar hiç vurmazdı artık sanırım canını çok acıttığı için oda kendini korumak amaçlı vurmaya yelteniyo. Sizlerin başına gelen oldu mu nasıl bir yol izlediniz bana da fikir verin lütfen.