Arkadaşlar 3ay 23 günlüğüz sanırım atak haftasındayız tam olarak 1 haftadır meme reddi yaşıyoruz emzik biberon yok uyumak istediğinde imkanı yok almıyor uyandıktan sonra uyku sersemi emziriyorum çok şükür onda sıkıntı yok ama böyle susuz kalacak kilo alamayacak diye korkmuyor da değilim bazen bezinde paslanma lekesi görüyorum susuz kaldığında olabiliyormuş😐Atak biter bitmez geçiyor diyin bana nolur sürmüyor değil mi red olayı çok üzgünüm tam alerjiyle işimiz olmayacak herhalde alerji değil süte karşı diye düşünürken bu çıktı başıma 🙄çit desek uyanıyor memedeyken de aşırı sessiz olmam lazım dikkati çok dağılıyor 🥺