Doğumdan 4 ay sonra 1 defa adet oldum 2. Adet tarihimden 6 gün geçti bugün.
3 gün önce test yaptım negatif.
Ama ilk bebeğimde de 2 kere negatif çıkıp 3. Testte silik çıkmıştı
Çok korkuyorum yaa eşimde diyor şüphelenmiyorum o kendisi korunuyordu çünkü eğer varsa yaktım onu da zaten 🤣🤣
Havalar karlı çıkıp kan testide veremiyorum bebekle alllahııım allahım sana sığınırım 🤣🤣🤣