Sunismyson evet yine iş ben de bitecek ama o kriz anlarında hep bir yanlış yapıyorum kesin hissi ele geçiriyor beni. Böyle biri onaylasın veya hayır yanlış bu desin istiyorum sanırım bir güven arayışı tamamen. Doğduğundan beri rutinlerimiz var. Hafif uyku müziklerini açarım, masajını yaparım, beslenme, bazen biraz kitap. Banyo da denedik ama kızım banyodan sonra sakinleşen bebeklerden değil aksine daha uyarılıyor. O yüzden onu çıkardım rutinden mesela