Selam kızlar bebeğim 38 günlük dünden beri yeşil kaka yapıyor dün saat 20.00 den itibarende çok çok az yeşil mukuslu kaka yapıyor bu durumu yaşayan varmı 1 hafta rsv den yoğun bakımda yattı taburcu olduğunda düzelmişti sarı kaka yapıyordu şimdi yine yeşil