Kizlar merhaba, fikirlerinize ihtiyacim var. 28 aylik bir cocugum var ve sut alerjisi oldugu icin keci mamasi kullandim. Yemesi icmesi sukur yerinde sorun yok ama biberonla mamadan vazgecmiyor. Kardesi olana kadar sadece aksamlari icerdi simdi gun icerisinde de istiyor. Nasil kesicem ne yapicam