Kızlar merhaba sırasıyla sma optipro ,, hipp ve şimdide bebelac gold kullanıyorum. Fakat hiç böyle doğru düzgün bebeğim yaramadı diyebilirim kira bakımından kilo aldırdı hepsi fakat hepsi aşırı derecede gaz ve kabızlık yaptı ciddi anlamda kabızlık problemimiz var kask için sab simtek damla kulanıyorum Ya sen yardımcı ola şeker verir misiniz Özellikle bu kablosuzluk sorunu gidermek için zeytinyağı vesaire olaylarını falan da denedim denemediğim mama kalmadı Aptamil dışında en son çare onu da deneyeceğim fakat çocuk aşağıda verici de kabızlık yüzünden sancı çekiyor ve keçi gibi sesler çıkarıyor Siz neler kullanıyorsunuz bu konudaki bana öneriniz Ne olur bir tek gelemediğim Aptamil kaldı Aptamil proesnyo varmış iyi gelıyomuş bi o kaldı denemediğğm bebeğim 2 ay 10 günlük acill yardım lütfenn