yyeliz anne sütü aldığı için ben diyet yapıyorum, bebeğimde 1 aydır şurup ve prebiyotik içiyor baştada ampulde ilaç vermişti doktor birde kremler verdi egzamalar için kaşıntılıydı çünkü, o şekilde geçti ama en küçük 1 kaçamak yapsam tekrar çıkıyor şuan o yüzden diyeti geç açıyoruz
tugba12tugba 7.5 aylık şuan 6 ayda geçmeye başladı egzamalarj şuan eğer diyeti bozarsam çıkıyor