mrvknl Kızlar selam 28 günlük Kolik bebeğim için doktor günde 1 kere symbıosys damla verdi günde 1 kere 5 damla dedi ama ben akşam 9 civarı veriyorum acaba sabah mı versem daha iyi olur varmı daha önce kullanan deneyimlerini paylaşmak isteyen
mrvknl pembemontluleyla peki geceleri nasıl gaz çıkarması yani bende akşamları içiriyorum ki gece rahat etsin diye ama sabah içirince geceyede tesir ediyormu
pembemontluleyla mrvknl benimki 2 aylık oldu bazen kendi çikarıyo gazını ama hala sıkıştığı zamanlar oluyor ya
mrvknl pembemontluleyla sabah verdiğiniz damla gecede işe yarıyomu o zaman benimki bu damlanın etkisini 2 gün daha çok görmüştü şimdi bizde genelde sıkışmış oluyoruz
pembemontluleyla mrvknl şöyle söyleyeyim mesela bugün sabah verdim ama akşama kadar ne kaka yaptı ne gaz çıkardı ama akşam da 3 kere bez değiştirdim. Açıkçası etki etmesi noktasında benim de kafam karışık çünkü günü gününü tutmuyor
mrvknl pembemontluleyla bugün bende denemek için sabahtan verdim ama gündüz öyle bi faydasını gördüğüm söylenemez geceyide yaşayıp görücem Salı günü randevumuz var doktorda olmadı sorayım bakalım neye göre etkisini kaybediyo da bazen işe yarayıp bazen yaramıyo acaba