Orenda_ Merhaba Emojilerimin çoğu bende neden çıkmıyor, bunun için ne yapmam lazım 🙄 Yardımcı olursanız mutlu olurum 🙏🏻🤍
ZeydsMom Orenda_ teknik sorunmu acaba hic ben bakmadim emoji iki uc tane kullanirim pek kullanmam. 🤔🧐
Orenda_ ZeydsMom Hiç bilmiyorum ve uzun zamandır böyle,elle kalp emojisi yok mesela,erimek manasına gelen emoji yok 🤷🏻♀️
Orenda_ usenmedimyaptimbirvelet Bilmiyorum canım ya,bende niye yok 🙄Bi bölümünden ekran görüntüsü atar mısın rica etsem? Yada emoji at mesela erimek anlamına gelenden
Orenda_ NaimeYilmaz Normal de var uygulamayı kullanırken gözükmüyor Naime Hanım yine de telefondan mıdır?😕