Eymnnn canim 5000 demişler ama değer yüksek bence çünkü ben dis gebelik geçirdiğimde 1500 de kese görünmeli alttan muayenede demistj doktor.degerim 3000 olduğunda hala görünmedi ve dış gebelik deyip iğne ile eritti..kanser hastalarına yapılan iğne.1.ignede değer düşmedi yükseldi.2.igneyi yaptı ozman.dustu….eğer 3000 den daha yüksek değerlere giderse ameliyat olabiliyor olum riski bile var oyuzden takip ve acele hareket etmek önemli.salida gorunmezse bekleme sakın daha fazla.bugun cumartesi pazartesi bakması lazım neden salı demiski.2 günde bir beta vermen lazım.. neyse sen dediğimi unutma sakın gevşek davranma..Bi arkadaşım böyle beklerken tüpleri patlayıp acil ameliyTa alındı korkutmak için yazmıyorum ama önemli bilgin olsun