-Ozge- Asilahmet Oğlum çok seviyor en sevdiği meyve diyebilirim hatta sakaryada meşhur bir bahçe var ücretini odeyip kendiniz toplayabiliyorsunuz mevsimi geldiğinde oraya gideceğim nasip olursa
gamzelie Asilahmet ay oğlum çok istiyor hiç yemedi ama görmüş biyerde yaban mersını dıyıp duruyor nerden bulabılırım kı
tineanigra Asilahmet hafif buruk ama çok güzel ben seviyorum Bazen çok burukları denk geliyor onlara denk gelirseniz beğenmezsiniz ama file marketinkiler güzel
SooMin gamzelie Bazı bimlerde bile var ben hep alıyorum gördükçe gayette kaliteli oluyor buzdolabı kısmında oluyor
tineanigra usenmedimyaptimbirvelet yooo böğürtlen değil ki bu nasıl boyasın 🤷♀️ hiç avcumda uzun tutmadım belki öyle tutunca mor kabuğu renk veriyordur ama hiç denk gelmedim
ahseney File migros buralarda var bence tadı çok hafif öyle ay canım çekti yiyeyim demezsin ekşimsi o kadar bebekler çok seviyor işin garip tarafı 😀
usenmedimyaptimbirvelet tineanigra evet bende öyle diyordum ama ıffs küçük yaban mersinini almıştım blueberry muffin yapcaktım çok renk verdiği için rengi bi değişik oldu elimdende 1 saat çıkmadı
oylesinebiri__ Asilahmet tadı fena değil donuk olanlari alıyorum kek yaparken içine koyuyorum ama tek başına daha güzel sanki çerez gibi yemek
forumgurmesi Migros-file market-carrefoursa’lar da bulabilirsiniz. Tadı gayet güzel az şekerli soğukken yemesi çok güzel oluyor.