Malesef 1 aydan sonra sütüm gitti mama alıyor sadece aptamil kullanıyorum 2.5 aylıgız 2. Ayında 5080 di ve hangi mama daha iyi kilo aldırıyo tecrubeli anneler yazabilirmi aptamil kullanıyoruz gaz vs yok kabızlıkda yok sukur mamadan sıkıntımız yok ama ben biraz daha hızlı toparlasın istiyorum