selinayy436_ 18 günlüğüz şuan 1 aylıkken kontrole gidin dediler uykusuzluktan sormayı unutmuşum. 40 günlükken mi gidiliyor acaba yoksa 30 olunca mı? Siz ne zaman götürdünüz?
kbrauras selinayy436_ 30. Günde gidin bebek 1 aylık olduğunda kilo vs takibi yapılıyor. 40ında değil 30 unda gitceksin. Kalça kontrolü 2. Ayda oluyo o daha sonra
selinayy436_ kbrauras sağlık ocağı 1 aylık dedi ama her halükarda 30 günlükken çocuk doktoruna gidicez o zaman. Kontroller aylık mu yapılıyor? İlk kez anne oldum bilmiyorum kusura bakmayın
kbrauras selinayy436_ bende ilk kez anne oldum canımm evet 1. Ayda sağlık ocağında aşısını yaptırıp cocuk doktoruna gittik 15 gün sonra tekrar çağırdı hatta 🥰 bebişlerimiz sağlıkla büyüsün inaşşalh ♥️♥️♥️