Gakkoyenge Ne zaman patlar acaba 7.Dişi azı olucak ilk defa azı çıkartıcak fotoğrafla oynadım biraz belli olsun diye ucunda beyazlık var
3kedili2bebekli Gakkoyenge gelmek üzere gibi duruyor kızımın böyleydi 3 günde patladı ama her bebek farklıdır kızım çabuk patlatır dişlerini oğlumun şişer şişer çıkmak bilmez kanar artık öyle çıkar
Sunismyson Gakkoyenge 7. Diş nasıl azı dişi oluyor 8 ön kesiciler alt 4 üst 4 oluyor sonra azılar çıkıyor dengesi budur.
arsentopik Sunismyson yo sıralama diye bişey yokmuş bizimdr 5-6 dişleri azı olwrak çıkardı doktor her bebrkte farklı demişti
citlembik2905 Azi disleri daha geniş bir alana sahip olduğu için en zor çıkan diş bence. Her çocuk farklıdır. Bizimkinin bu azi diş etkileri 1 ayı geçik sürmüştü. Ve çıkmış ya oh dedikçe daha da çıkmaya devam ediyordu :)
Gakkoyenge citlembik2905 bizim işte belirtisi yok ondan dolayı emin olamadım ama günden güne beyazlıyor valla korkuyorum nasıl çıkıcak bakalım