zynprvlfsn benim bebeğim de sevmiyordu başta. Yüzünü ekşitip geri çıkarıyordu şimdi alıştı. Corbalarin yanında veriyorum, meyvelerle karıştırıp veriyorum, patatesle güzel gidiyor yiyor. Bazen sade yoğurt veriyorum alıştı. Sizde vermeye devam edin alışacaktir🌼