Merhabalar, özel sektörde çalışıyorum 6 ay ücretsiz izin sonrası iş yerime dilekçe vererek 3 ay daha ücretsiz izin aldım. İznimin bitmesine 1,5 ay kaldı. Kısmi çalışma hakkı konusunda yeni araştırmaya başladım. İş yerinden bu hak için talepte bulunabilir miyim bu durumda. Bir de kısmi çalışma yapılamayacak işler hangileri? Bilgisi olan aydınlatabilir mi