Ya kızım 2 aylık Maraş’ta yaşıyorum hava daha yeni soğumaya başladı çokta dışarı çıkmıyoruz öyle bu astronot tulumlardan daha hiç almamıştım çok yeni doğdu diye battaniyeye sarıyorduk hep birde küçük doğduk 2,470 kg doğdu artık diyorum alsam mı bu astronot tulumlardan gerek var mı sizce havalar tam olarak ne zaman ısınmaya başlar 16 17 derecede giydirilir mi sizce o tulumlar yoksa bir iki ay daha idare mi edelim bu şekilde