Prensannemm Hanımlar biz bebek istediğimiz için doktora gittim test falan yaptırdım neyse folikasit verdi ben ağır grip zatürre olmuşum o yüzden antibiyotik kullanmam gerekiyor folik asiti suan kullanmalimiyim acil de ki doktora da sormadım
Prensannemm twobabymom_ daha reglim bitmedi inşallah iyileşipte diyordum teşekkür ederim yorumunuz için 🌸
Nkocak Benim bildiğim sürekli kullanmanız yönünde antibiyotik kullanırken bir zararı olmaz diye düşünüyorum saat aralarını ayarlayıp içebilirsiniz
kader5425 Canım bende bebek istediğim için doktora gittiğimde doktor bana hem folik asit hemde antibiyotik vermişti ikisinide kullandım ayrı ayrı kullan diye bir şey dememişti
Prensannemm kader5425 ben pazartesi gittim folikasit verdi dün acile gittim antibiyotik öksürük şurubu buhar falan o yüzden biraz tedirgin oldum