Kızlar ilk defa başıma böyle bir şey geliyor mememin kahverengi bölgesinde kabuklanmalar var resmen deri atıyorum sanki kabuk varken bir sorun yok ama kabuğu soyduğumda ya da kendi kendine düştüğünde çok acıyor bebeğimi emziremiyorum bile garmastan pomad var elimde sürüyorum ama pek fayda etmedi bende zeytinyağı sürüyorum yumuşak tutup rahatlatıyor ama bu neden olur ne yapmam lazım bir sorun olur mu bebeğime karşı başına böyle bir şey gelen oldu mu?