traum86 tam net hatırlayamıyorum ama sanirim 7. Ayın sonuydu, önce icerde emdi odaya sadece uyumak icin geldik, rutin oluşturduk m, rutinlerdrn sonra babasını öperek yanımda yatağa yattı, sütüm az olduğu için mamasını içti ve daha sonra yüzünü gözünü okşadım sevdiğimiz bir şarkı açtık vs. alıştı. Ama inanın ilk günler 40 dk da falan uyuyordu gitgide 10 dk ya kadar indi süre. Ben süreci çok ağırdan aldım 1.5 ay sonra kendi yatağına geçip hafif piş piş yapmaya başladım belki daha erken de geçebilirdi, oğlum hazırmış