Merveeeee111
Ben bir dua vardı cuma namazı sela ile niyetlenip sadaka verdim ,o duayı yazıp üstüne astım sonra o gün gündüz su verdim ve sevdiği şeyleri verdim o şekilde gündüz geçti gece de emzirmeden sallayıp uyuttum iyice uykuya dalınca emzirdim hem süt hakkı hem de göğüsleri boşaltmak için bu üç gece bu şekilde öldü üç gecenin sonunda o da istemedi ben de bir sorun yaşamadım