esratr1 benim kızım hem geceleri çok sık uyanmaya başladı,hem uyuduğunda yatağına koyar koymaz gözlerini açmaya başladı hemde aşırı temas bağımlısı olmaya başladı. Doktora sorduk ve hem diş olabilir dedi hemde keşif yapıyormuş ve o yüzden uyumak istemiyormuş. Büyüme sancısıymış yani(atak da denebilir). Bu aşamada senden de destek almak ve senden uzaklaşmak istemediği için de temas bağımlısı oluyormuş.