Kizlar oğlum geçen hastaydı boğaz enfeksiyonu geçirdi gece acile gittik ateşten dolayı toparlandı tamam iyi oldu dedim dün birden öksürük başladı burnu akmaya başladı tam bi grip oldu ishali başladı şuanda da ateş yine tavan 38 buçuk ilaç verdim hava veriyorum soğuk algınlığı ilacı da veriyorum ama niye böyle tekrarladı bilmiyorum kafayı yemek üzereyim bilen bişey desin lütfen artık benimde mecalim kalmadı ben mi iyi bakamıyorum diye düşünmeye başladım