asaletsoydangelir Kizim Bir yaşında salgına yakalandim doktor emzirmeyi kesmemi söyledi kızım memesiz asla durmaz ne yapacam ben Yada ilacı alip bir saat sonra sağim yapip sonra ver dedi
hemshireanne asaletsoydangelir antibiyotik kullanmadan iyilesmeniz mumkun degil mi? Salgin ileri derecelerde mi?
alinmom asaletsoydangelir bildiğim kadarıyla ¾ saat sonra emziriliyor yinede siz doktoru dikkate alın her antibiyotik bir değil kimisi ağır oluyor
asaletsoydangelir hemshireanne iki gündür hastaydım baktım olmuyor hastaneye gittim Doktor akciğerlerin kötü dedi ilaçlar gecirmezse göğüs hastalıklarına gidin dedi bugün 4 gündür iyileşmedim kizimda dünden beri ateş oldu
Elvinemine hemshireanne ben antibiyohik hic kullanmam kızım agriyirdu doktor antibiyotik yazmışdı ve kizm agznia aldigi gibi kusuyordu .iyilesmek yerine dahada kotulesdi bende vallahi bi daha ne bebge nede kendime kulanmam .
hemshireanne asaletsoydangelir anladim ozaman kullanmaniz gerekir inshaAllah tez zamanda sagliginiza kavusursunuz