aszen 50 günlük bebeğim gece emdikten sonra gazını çıkaramıyorum.Yatağına koyunca da ya kusuyor ya da gazdan inliyor.Kucağımda 45 dk tutup öyle koyuyorum yatağına ama bu durum yıpratıyor.Tecrübeli anneler napacağım bende o kusar diye korkudan uyuyamıyorum
mirgulak aszen valla çok zor bır durum biz de kaç ay cektık öyle kzımda yatagının bır kısmını yukseltın reflu gıbı kı bogazında kalmasın Allah korusun
pimpiriklianne43 aszen reflu yatağında yatırmayı deneyebilirsin oğlumda çok kusuyor normalde ama reflu yatağında kusmuyor
bebeklielif aszen ahh ilk zamanlar geldi gözümün önüne gaz çıkartacam derken bir saat kucaklarda sallama dik tutma ama boşa koyunca kıvranmalar sancılar uyursa reflü yatağında uyurdu az çok. Kesinlikle yan yatırın düz yatıracaksanız. Ama bende genelde üzerimde çok uyuttum Allah’a emanet uykusuzluktan bayılacaktık artık
tugces09 aszen omzunuza alıp popoya pat pat yaparken çıkmıyor mu gazı? Benimkinin öyle çıkıyordu genelde. Bı 15 dk omzumda tutuyordum ya da, sonrasında yatiriyordum
aszen mirgulak yatağına bırakınca birden hareketleniyor eziyet gibi kıyamam o yüzden kucağımda uyuyor
pimpiriklianne43 aszen o gazı sen bize sor 3 aylik olmak üzere hala çekiyoruz goturdugumux 6. Doktor verdikleri gaz ilaçları hiç fayda etmedi
ZeydsMom aszen mide gazi cikmasi onemli evet yoksa bagirsaga iniyor ve cocuk gazdan kivriliyor. Dik tutun sonra omzunuza alin . Cikmazsa biraz kucaginizda yatar sekline getirin sonra kaldirin oyle de cikiyor. Tek bi seklde tutmayin demekki oyle cikmiyor