esum İkisinde de herhangi bir sorun yok göğüs pompasını zaten 3 kez kullandım gümüş kapaktan aşırı memnun kaldiım. İkisi de e bebek markası. İlgilenirsieniz fotoğraf atabilirim
esum niloya14 doğumdan 1 ay kadar önce günde 1-2saat taktım doğumdan sonra sürekli taktım 4 ay kadar kullanmisimdir totalde kendimi deneyerek kullanmayı bıraktım. İlk bebegimde yerleri tekmeleyerek emziriyodum çok şükür 2. Bebegimde gümüş kapak hayatımı kurtardi
ikimelekannesi_ gktugum siz ne kadara satıyorsunuz ne kadar kullanıldı şuan bir iki kişiyle de konuştum anlaşma aşamasındayız ama sizde bir fiyat verin lütfen