balkizlar vallahi kimse yok eşimden başka. O da yardımcı olmaya çalışıyor sağolsun ama gece elli kere uyanıyorsa bir tanesinde gelir kucağına alır sakinleştirmeye çalışır. Gün içinde zaten bir şey yapmaz. 100 tane iş varsa 2 tanesini yapar ve ben yardım ediyorum der. Açıklamaya kalksan 100 işten 2 tanesini yapıyorsun desen bu sefer de nankörsün der. Ya da sende yapma bırak der. Nasıl bırakayım hangi birini bırakayım bırakınca da olmuyor. O işlerin hepsi seni bekliyor senden başka kim yapacak? Bırak ev dağınık kalsın diyor 2 gün ellemiyorum sinirden çıldırıyorum her şey ortalıkta aradığını bulamıyorsun ama kendisi iş yapmamak için asla rahatsız olmuyor, şaka gibiler ama değiller maalesef…