1 hafta sonra kızım 17 aylık olacak ama 10 gündür inanılmaz öfkeli sinirli her seye ama her şeye sinirleniyor hep gergin agresif bir kız di kendini ifade ettiğinden beri bunun farkindayiz ama cok ilerlerti bu durumu bağırıyor eliyle bir yerlere vuruyor bazen kendine o öfkeyi yasarken karşımda sanki bir yetişkin var mis gibi hissediyorum endişeleniyorum tepki vermek istemiyorum tekrar etmemesi için sakince ne oldu kızım gibi gibi konusmak istiyorum ama nafile kendi kendine hemen sakinliyor bir oyuncak görüyor yada dikkatini bir şey çekiyor vs vs gecem hafta bağırıyor du kuvvetli bir şekilde bu hafta ilerledi bu durum ne kadar normal ne yapmak lazım fikir almak istiyorum bazen beni bir hayli rahatsız ediyor o hali tedirgin oluyorum yeni bir eve taşındık bunun etkisi olabilir mi diye de düşünüyorum ama normal anlarında gayet keyifli ilk eve geldiğimiz günler geceleri hep uykudan uyanıp uyanıp ağladı zaten uyku problemimiz var diş te çıkarıyor du dişler de baya çıkmış halde şu an bilmiyorum bu şekilde olması normal mi sizler de yaşıyor musunuz bu durumu bilmek istiyorum teşekkür ediyorum şimdiden..