bendenbirtanedahayok Havuç, kabak, patates, avakado ile başladım bundan sonra ne tattırabilirim? (Alerjik bebek)
tazecikanne45 bendenbirtanedahayok kereviz pancar enginar brokoli,kırmızı biber, bal kabağı, ayva,pazı, bezelye
Deletedmom192 bendenbirtanedahayok brokolı , armut, tatlı patates ben tatlı patatesı once vermıstım ama bemce pahalı yanı vermesenızde olur cesıt olsun dıye yazdım. Bal kabagı tam mevsımı.mevsımı olmayan seylerı bemce vermeyın. Bemım kızım 12aylık bezelye yenı verdım sankı bıraz alerjı yaptı sasırdım acıkcası bezelyeye. Aklıma geldıkce yazarım 😄😄
likeli bendenbirtanedahayok mevsim meyve ve sebzelerine öncelik verebilirsiniz taze bulunabilecekleri tattırmak daha iyi oluyor. Karnabahar brokoli pırasa brüksel lahanası tatlı patates bal kabağı kapya biber ıspanak kereviz aklıma gelen sebzeler . Karışım yaparak devam edebilirsiniz mesela karnabahar ve havucu birlikte verebilirsiniz.
Minnakordek Ben organik muhallebi karışımları dan aldım pişirip meyve koyuyorum yulaf unu pirinç unu bebek ruseymi Hindistan cevizi unu karabuğday unu hepsini önce tekli karıştırıp sonra denettim yumurta vs her gün farklı farklı denetiyorum yedi aylık tadımlar bitti artık öğün şeklinde veriyorum günde iki öğün bir çay bardagini toplamda gecirmemeye çalışıyorum kabız olmasın diye kuru kayısı ve hurma dut unu keçiboynuzu unu vs hep muhallebi yapıp pütür diye içine meyve atıyorum veya çorbalar yapıyorum kek yapıp ezip yediriyorum bu şekilde ilerliyorum
bendenbirtanedahayok Minnakordek maşallah o olayları tam anlamıyorum ben muhtemelen normal yaptığımız yemekleri baharatsız ve salçası az yapıp aynılarından vermeyi düşünüyorum onun için ayrı yapsam hem günüm biter hem ekstra iş bizden yesin işte😂
esilaalya bendenbirtanedahayok bizimde alerjimiz var süt ürünleri ve yumurtaya doktorumuz düşük oranda dedi bazen pankek yapıyorum bazen yumurta haşlayıp avakado yulaf unu ile veriyorim deniyorum bir belirti çıkmadı 7 aylık
Minnakordek bendenbirtanedahayok aynen öyle yapıyorum salça ve baharatı sonda ekliyorum onun payını çıkarıp yada yiyemeyecegi şeyse ona ayrı yapıyorum herşeyi hazır olunca hazırlamak çok pratik oluyor