Kuzum bir yuva kolay kurulmuyor elbet, ama böyle diye diye de olan hep kadınlara oluyor. Elbette her iki tarafın fedakarlığı ile olacak bir iş evlilik kurumu. Her şeyi kadından beklemek doğru değil. Kadının ne kadar sorumluluğu varsa erkeğin de aynı derecede sorumlulukları vardır. Sen yuvam dağılmasın diye uğraşmışsın elinden geleni yapmışsın. Peki eşin yuvası dağılmaması için ne yaptı? Bunu düşün. Erkeklere taviz vermeyi doğru bulmuyorum. Kendilerini bulunmaz hint kumaşı sanıyor bazıları. Böyle nişanlarlar da ömür geçmez, gençliğini, güzelliğini, geleceğini heba etmeye değmez. Dünyanın sonu değil, birçok boşanan insan da var. Kendini eksik hissetmene sebep de yok üstelik. Böyle bir adamla kendine yazık etme bence. Bırak dağınık kalsın, dünya onun evinden daha güzel emin ol. Yavrunla ikinizin bu güzel dünyaya hakkı var, bırak onun ne hali varsa görsün 💕 çocuğunu sağlıklı bir ortamda büyüt. Annen olmasa sen de olmazdın göndermemek de ne demek. Erkek kesiliyorlar sözde evlenince. Köle değilsin elbette, istediğin zaman istediğin yere gidersin. Yüz vermeyin şu adamlara. Vur tekmeyi ay çok sinir oldum