Arkadaşlar bebegim hasta olunca ben her anne gibi kahroluyorum. Bugün hava zehir gibi soğukmuş iki gündür dışarı çıkmıyoruz binadaki market dışında. Bugün de markete indik ama ben bu kadR soğuk olduğunu bilmiyordum oğluma kapsonlu hirka giydirdim ama çok soğukmuş bu kış ilk defa boylr bir soğukla karsilastim. Hemen işimi hallettim çıktım eve. Şimdi oğlum sesi gitmis gibi oksuruyor bu saate kadar Bi şeyi yoktu öksürürken kuscak gibi oluyor .Şimdi asıl soru şu hemen doktora götürmek istemiyorum şu anlık öksürük dışında Bi şeyi yok ben ne evde ne verebilirim oğlum 21 aylık. Evde sadece dolven ve bisolnatur var .Yada eczaneden ne alıp vermeliyim yoksa direkt doktora mı gitsem sabah.Hqva vermelimiyim. Oğlum ne kadarda 2 yaşına gelmiş olsada hala hasta olunca elim ayağıma dolaşıyor. Oğluma yalniz bakıyorum eşim yok görevde. Gözüme uyku girmiyor Şimdi yardımıniza ihtiyacım var😔